Jäsenyys kannattaa

Jäsenyys

Osallistumisen muotoja on monia: voit kannattaa järjestön toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten ja nuorten hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan.

Panoksesi vapaaehtoistyöhön voi olla toiminnan suunnittelua ja toteuttamista, tempauksien ja tapahtumien organisointia, talkooapua jne. Päätät itse kuinka aktiivisesti haluat osallistua.

Jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa.

Liity jäseneksi

Jäsenyys kannattaa!

MLL:n jäsenenä saat yleensä alennuksia MLL:n tapahtumista sekä Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa. Yhdistykset tiedottavat muista mahdollisista paikallisista jäseneduista jäsenkirjeissään.

Paikalliset jäsenedut 2021

Jäsenedut vuodelle 2021 saat jäsenkorttia näyttämällä.

Jäsenedut ovat nyt seutukunnallisia eli Forssan, Tammelan, Jokioisten, Ypäjän ja Humppilan paikallisyhdistyksillä on yhteiset jäsenedut.

Yhdistyksen jäsenkortilla saatavat paikalliset jäsenedut 03/2022 saakka:

Forssa

Forssan Kirkassilmä lasten ja aikuisten aurinkolasit -30%

Kello-Nyström -15% varastotuotteista, alennus ovh-hinnasta. Ei työsuoritukset, tuoterajoituksia.

Parturi-kampaamo Forssan Helmi -10 % kaikki työt

Parturi-kampaamo Tyykikylän Doris 15 € alle 7-vuotiaiden hiusten leikkuu (norm. 20e)

Pikku Pistrina -10 % tilauskakuista

Studio Kati Länsikylä lapsikuvauksiin 1kpl 14x18 tai 15x20 kuva (valinnan mukaan)

Vesihelmi 7€ aikuinen, 5€ lapsi ja 20€ perhe (2+2)

Eerikkilän Urheiluopisto Majoitukseen aluepassi veloituksetta sekä päiväkävijöille aikuisten aluepassi 20€ (norm. 30€) ja lapsille 15€ (norm. 20€)

Wellness.by Jenny Koti/ulkotreeniohjelma + opastus -10%

BellaHelmi palveluista ja tuotteista  -10% alennus. Alennusta ei voi yhdistää tarjouksiin, eikä lahjakortteihin.

Piipputerassi kahvi/tee ja kotijäätelöpallo 3€. Lapsille jäätelö 2€.

Katso valtakunnalliset jäsenedut:

MLL:n liiton verkkosivuilta