Vuokraa meiltä helppokäyttöinen hattarakone, esimerkiksi lasten juhliin!

Sääntömääräinen syyskokous jäsenille, Tervetuloa! Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat

Tervetuloa sääntömääräiseen kevätkokoukseen jäsenet!

Tervetuloa Enkelikirkkoon! Kaikki halukkaat lapset saavat esiintyä enkeleinä ja puetaan klo 17.40 Koijärven kirkon alakerrassa.

Sääntömääräinen syyskokous 15.11.2022, osoitteessa Koiijärventie 356. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa jäsenille!

Tänäkin vuonna uimakoulu toteutetaan leirimuotoisena päiväleirinä Valijärven uimarannalla (Valijärvi-toimikunnan ylläpitämällä mökillä). Leiriin kuuluu myös ruokailu sekä erilaista tekemistä uimisen lisäksi päivän aikana; kuten pelaamista, askartelua, piirtämistä ja maalaamista. Oheisohjelma toteutetaan sään mukaisesti

Uimakoulussa on mahdollista valita joko alkeisryhmä aloittelijalle tai jatkoryhmä kokeneemmalle opettelijalle. Lisäksi uutena ryhmänä on taito-/tekniikkaryhmä jo kokeneemmille uimareille.

Alaikäraja on 5 vuotta ja varsinaista yläikärajaa ei ole. Tälläkin kertaa uimarit pääsevät saunaan lämmittelemään!

Vastuuopettajana toimii kokenut uimaopettaja Raili Oinonen. Myös merkkien suorittaminen mahdollista.

Leiriaika ti-to on klo 10-15.
Leirin hinta MLL jäseniltä; alkeis- ja jatkoryhmä 70€ ja ei-jäseniltä 90€/ Taito/Tekniikkaryhmä 90€/110€. Leiristä lähetetään lasku.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot koijarvi.mll@gmail.com
Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan ruoka-aineallergiat sekä mihin ryhmään lapsi ilmoittautuu. Lisäksi tarvitsemme lapsen vanhemman tiedot mahdollisia yhteydenottoja varten.
Alkeis- ja jatkoryhmäänmahtuu 10lasta/ryhmä, taito-/teknikkaryhmään 6 lasta, joten toimi nopeasti. Viime vuosina ryhmät ovat olleet täysiä.

Tervetuloa jäsenet kokoukseen 29.5.2022!
Tervetuloa Enkelikirkkoon! Huom mahdollisesti muuttuvat kokoontumis rajoitukset.

Sääntömääräinen syyskokous sunnuntaina 21.11.2021 klo 10. Osoitteessa Lindvallinkatu 2, 30100 FORSSA (Hämeen Taitolaskenta)

Tervetuloa,

MLL Koijärven yhdistys

Sääntömääräinen Kevätkokous 19.4.2020 klo 17:00

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokous toteutetaan WhatsAppin välityksellä. Kokoukseen mukaan tulevat ottakaa yhteyttä Taija Torkkeliin; hän liittää teidät kokousryhmään :) Puh 0407488813

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.