Uimakoulua luonnonvedessä!

23.5.2019

Opitaan yhdessä Uimaan!

Tänä vuonna uimakoulu toteutetaan leirimuotoisena päiväleirinä Valijärven uimarannalla (Valijärvi-toimikunnan ylläpitämällä mökillä). Leiriin kuuluu myös ruokailu sekä erilaista tekemistä uimisen lisäksi päivän aikana; kuten pelaamista, askartelua, piirtämistä ja maalaamista. Oheisohjelma toteutetaan sään mukaisesti :)

Tänäkin vuonna mahdollista valita joko alkeisryhmä aloittelijalle tai jatkoryhmä kokeneemmalle opettelijalle. Alaikäraja on 5 vuotta ja varsinaista yläikärajaa ei ole. Tällä kertaa uimarit pääsevät saunaan lämmittelemään! :)
Vastuuopettajana toimii kokenut uimaopettaja Raili Oinonen. Myös merkkien suorittaminen mahdollista.

Leiriaika ke-pe on klo 10-15.

Leirin hinta MLL jäseniltä 60€ ja ei-jäseniltä 80€/Leiristä lähetetään lasku.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot koijarvi.mll@gmail.com
Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan ruoka-aineallergiat sekä kumpaan ryhmään lapsi ilmoittautuu. Lisäksi tarvitsemme lapsen vanhemman tiedot mahdollisia yhteydenottoja varten.

Kumpaankin ryhmään mahtuu 10lasta/ryhmä, joten toimi nopeasti. Viime vuosina ryhmät ovat olleet täysiä