Uimakoulu-päiväleiri luonnonvedessä

5.6.2022

19.7.-21.7.2022

Tänäkin vuonna uimakoulu toteutetaan leirimuotoisena päiväleirinä Valijärven uimarannalla (Valijärvi-toimikunnan ylläpitämällä mökillä). Leiriin kuuluu myös ruokailu sekä erilaista tekemistä uimisen lisäksi päivän aikana; kuten pelaamista, askartelua, piirtämistä ja maalaamista. Oheisohjelma toteutetaan sään mukaisesti

Uimakoulussa on mahdollista valita joko alkeisryhmä aloittelijalle tai jatkoryhmä kokeneemmalle opettelijalle. Lisäksi uutena ryhmänä on taito-/tekniikkaryhmä jo kokeneemmille uimareille.

Alaikäraja on 5 vuotta ja varsinaista yläikärajaa ei ole. Tälläkin kertaa uimarit pääsevät saunaan lämmittelemään!

Vastuuopettajana toimii kokenut uimaopettaja Raili Oinonen. Myös merkkien suorittaminen mahdollista.

Leiriaika ti-to on klo 10-15.
Leirin hinta MLL jäseniltä; alkeis- ja jatkoryhmä 70€ ja ei-jäseniltä 90€/ Taito/Tekniikkaryhmä 90€/110€. Leiristä lähetetään lasku.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot koijarvi.mll@gmail.com
Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan ruoka-aineallergiat sekä mihin ryhmään lapsi ilmoittautuu. Lisäksi tarvitsemme lapsen vanhemman tiedot mahdollisia yhteydenottoja varten.
Alkeis- ja jatkoryhmäänmahtuu 10lasta/ryhmä, taito-/teknikkaryhmään 6 lasta, joten toimi nopeasti. Viime vuosina ryhmät ovat olleet täysiä.